Dnevnik I smjene – IZVIĐAČKO LJETO 2022

Prva smjena ljetovanja polako pakuje svoje stvari , druga smjena je na putu ka Boračkom jezeru,  a mi donosimo još jednu knjigu tekstova preuzetih iz objava naših HM ( nije Heavy Metal) i LL ( nije LL Cool J ). Prva smjena sa 150 učesnika i osoblja uz Šumsku školu  završile su svoj put sa današnjim danom i predivno provedenim danima od 11 do 18.07.  dvijehiljadedvadesetidruge godine. 70 godina Izviđača Zenice  i tek početak ljetovanja koje je pred nama smo obilježili na najbolji mogući način…. Dnevnik učesnika smjene i dio fenomenalne atmosfere iza nas u nastavku…

Prva smjena, Dan 1

11.07.2022.

Napokon smo sretni i sigurni stigli na naše drago jezero. Uz malo usputnog upoznavanja i kratkih razgovora smješteni smo u vodove i svoje nove šatore. Uskoro stigao je i naš prvi zbor kao nova smjena u kojem smo mogli zapravo vidjeti i procijeniti koliko nas je tu. Ko bi rekao da se i za vrijeme ručka mogu upoznati novi prijatelji, ali eto čak smo i to uspjeli. I eto tako, u nadi da ćemo ta prijateljstva još proširiti, brže bolje smo se spremili na plažu i krenuli na kupanje. Par krugova u vodi, po koje prskanje i općenito plivanje u jezeru nas je, mogu vam reći, pravo usrećilo. I takvi, sretni i opušteni, uputili smo se u kamp kako bi nastavili tu zabavu. Neki su igrali odbojke, neki karti, a neki samo ležali u hladu i uživali u čari ovoga mjesta. Tako nam je brzo prošlo vrijeme i došao večernji zbor i večera. Kulturno-zabavni program proveli smo ili na kafi kod Muje ili igrajući igrica u kampu. Prije nego smo shvatili, već je bilo vrijeme za povečerje, a na kamp kao da je spala neka večernja magla koja nas je sve uspavala. S obzirom da je prvi dan, bio je poprilično ispunjen, kako igrama, tako i vremenom za opuštanje. Do sljedećeg dana, izviđački pozdrav:

Prva smjena, dan 2

12.07.2022.

Sa uspjesima jučerašnjeg dana nastavili smo i danas. Nekako smo se probudili i brže bolje uputili na jutarnju gimnastiku a potom jutarnji zbor. Nakon doručka cilj nam je bio imati što uredniji i čišći šator kako bi smotra prošla nesmetano. Prva radionica bila je na našu sreću i jedna od najboljih i najuzbudljivijih – prolazak kroz adrenalinski park. Dok su se stariji zabavili tim, oni najmlađi imali su svoju radionicu – biblioteka. Cilj radionice jeste zajedno pročitati knjigu koju će u toku smjene morati predstaviti ostalima na svoj način. Kako je jutro prolazilo tako su temperature postajale sve veće i veće a odlazak na plažu sve bliži i bliži. Nakon prvog kupanja došli smo na ručak a zatim uzivali u hladu za vrijeme strogog odmora. Sada malo odmorniji uputili smo se ka glavnom zadatku današnjeg dana – izrada jarbolišta. Zajedničkim snagama uspjeli smo sakupiti kamenje i poredati ih kako bi uljepšali prostor održavanja naših zborova. Od svog tog rada može se reći i da smo ogladnili, sva sreća pa je bilo vrijeme za večeru. Danas priprema za Kulturno-zabavni program i nije bilo jer je tema večeri FILMSKO VEČE. Kroz film malo smo se i smijali i pjevali pa smo na kraju i od umora današnjeg dana skoro zaspali, tako da nam čak ni povečerje nije predstavljalo problem. Sada vam želim laku noć, a do sutra jedan izviđački pozdrav:

Z-D-R-A-V-O

Na jutarnjem zboru zastavu su digli Elena Zovko i Luka Plavčić, a na večernjem spustili Rijad Hinović i Tea Žepačkić

Prva smjena, dan 3

13.07.2022

I današnji dan je, naravno, počeo pjesmom za čije vrijeme su svi brže bolje napuštali svoje šatore i stajali u zbor. To je zapravo zbor za jutarnju gimnastiku koji rijetko ko voli, ali ipak moramo priznati da uspijeva u svom cilju da nas razbudi. Sad tako zagrijani i gladni podigli smo zastavu I otišli na doručak. Uslijedilo je čišćenje šatora, kasnije i cijelog kampa. Dobro zasluženi odmor dobili smo na plaži jer nas je vjetar držao na kopnu, ali to nas nije spriječilo da se dobro zabavimo i izigramo. Ručak nam je odlično sjeo, a nakon strogog odmora, opet smo otišli na plažu. Ovaj put smo imali više sreće pa smo se uspjeli i okupati, a kad smo se vratili u kamp s vodnicima igrali smo sportske igre i imali smo vodne sastanke. Drago nam je bilo raditi turnir u raznim sportovima kada se rezultati zapisuju. Nakon večere, za KZP igrali smo igru zvanu Zmija, koja je poprilično brzo prošla s obzirom da je bilo 13 ekipa. Navečer smo zaspali kao bebe, a i vama želimo laku noć uz jedan izviđački pozdrav:

Danas su zastavu dizali Mangić Emel i Fetić Sarah

A spuštali Žepačkić Sandi i Halilović Benjamin

Prva smjena, dan 4

14.07.2022.

Već sa jutarnjom gimnastikom, pozdravili smo sunce koje nas, evo, i danas obasipa svom svojom pozitivnom energijom. Vođeni tom energijom podigli smo zastavu i spremili se za smotru. Potom smo se uputili na radionicu (opušteni razgovor) sa svojom starješinom. Već je sunce odradilo svoje i u kampu je postajalo prevruće pa smo se premjestili na plažu i napokon ohladili u jezeru. Ručak u kampu pa za nas vrijeme za strogi odmor, a za neke ipak vrijeme za pripremu Vodene olimpijade. Po patrolama smo kroz zanimljive i kreativne kontrolne tačke sa našim štabom uspjeli obići cijelo jezero za malo vremena. Ipak, to nije lak put (posebno po danu i toplim temperaturama) pa je i zahtijevao dobru večeru a potom i odmor. Zanimljiviji KZP nego inače bio je večeras jer smo se uspjeli udružiti sa našim drugarima – polaznicima Puta izazova i prisustvovati velikoj logorskoj vatri. Unaprijed smo pripremili skečeve, viceve, pjesme, igrice koje su stvarno uljepšali ovaj događaj. Malo odmora između večere i KZP-a i nije nam bio baš dovoljan tako da se večeras ranije spremamo za spavanje. Do sutra imate jedan veliki izviđački pozdrav:

Zastavu podizali a spuštali Meris Kremić I Faris

Prva smjena, dan 5

15.07.2022

Novo jutro, novi dan, kao i prethodni, za sreću, započeo je pjesmom. U prijepodnevnim satima učesnici su kroz edukativnu radionicu, predavanje od strane JZU Zavod za zdravlje i sigurnost hrane, imali priliku čuti korisne informacije o čuvanju vlastitog zdravlja, pružanju prve pomoći, a i testirati svoj vid i provjeravati zdravlje kičme. Nakon predavanja je uslijedio najdraži dio dana svima nama, a to je kupanje. Osvježavajuća voda jezera i topli dani, kombinacija su koja u svima nama budi pozitivnu energiju. Ručak a zatim strogi odmor (bilo je stvarno lijepo provesti vrijeme odmarajući u hladu). Ponovo kupanje a zatim druženje svakog voda u svom vodnom kutku I neki tajni piknici uključeni u to. Kroz svu priču uspjeli smo načuti i šta se to sprema za večerašnji KZP- Kviz!!! Cijeli kamp učestvovao je i takmičili smo se da vidimo tačno ko zna najviše. Katekogorije su bile od općeg znanja do muzike. Nakon pobjede nekog od vodova nebo nam je sa svojom prošaranošću zvijezdama izašlo u susret, pa su sve priče ispričane pod vedrim nebom imale posebnu čar.

Laku noć, nadamo se da će sutrašnji dan biti još ljepši.

Do sljedećeg javljanja:

Z-D-R-A-V-O!!!

Zastavu podizali Rijad Hinović I Melina Isaković a spuštali Omar Malicbegović i Toni Žepačkić

Prva smjena, dan 6

16.07.2022.

Javljamo se i danas, dragi drugari, spremni za nove izazove. Već u ranim jutarnjim satima, izviđače našeg kampa čekala je zanimljiva radionica. Zadatak bio je zajendo sa svojim vodom i vodnicima pronaći što više različitih vrsta biljaka i napisati što više činjenica o njima. Mislim da smo na kraju uspjeli ubrati sve i jednu biljku u kampu i stvarno smo naučili dosta o njima. Nadam se da ih je moj vod sakupio najviše. Nakon pauze za kupanje i odmaranje na plaži stigli smo u kamp na sportske aktivnosti sa našim Nedimom. Nastavili smo sa našim dugotrajnim turnirom u odbojci – oni koji nisu igrali odbojku zabavili su se fudbalom, a ko se nije niti jednim od tih aktivnosti bavio podržavao je svoje vršnjake u igri. Za kraj, slobodna večer!! Lijepo je nekada i odmoriti navečer i opustiti se sa prijateljima iz kampa.

Želimo vam ugodnu noć i čujemo se sutra..

.. do tada Z-D-R-A-V-O!!!

Zastavu podigli Emin Kulbegović I Abdulkerim Hodžić a spustili Vanja Vasiljević I Affan Bajramovic

Prva smjena, dan 7

17.07.2022.

Svoje jutro započeli smo jutarnjom gimnastikom i nakon nje željno smo isčekivali doručak. Smotra prošla je sa samo par prevrnutih kreveta, a čak ni oni nisu bili neki problem za pospremiti. Tema prve radionice bila je osmisliti legendu svoga voda. Trebalo je na što kreativniji način opisati kako je nastao svaki vod i onda pripremljeni materijal predstaviti na vatri. Nakon toga uputili smo se ka plaži gdje smo se zabavljali u hladu kao i u vodi. Požurili smo na ručak a zatim i strogi odmor koji smo proveli pokušavajući ući u tuđe hemoke i malo odmoriti ispod drveća. Ponovo smo se nakon toga uputili na plažu i ponovili tok jutrasnjeg vremena provedenog tamo. Saznali smo da je za KZP logorska vatra! Zadatak bio nam je da kao vod spremimo svoju izvedbu neke izviđačke pjesme koju odaberemo. I tako smo se navečer uputili ka vatri neprestano ponavljajući u glavi tekst tek naučenih pjesama sa uzbuđenjem i tugom u srcu na pomisao na to da je večeras zadnja noć. KZP protekao je perfektno jer smo pored pripremljenih pjesama i pokojeg skeča čuli I vrabac i tajne tabora. Sa ovom večeri priveli smo smjenu divnom kraju. Čujemo se ujutru kada se budemo pakovali i javiti ćemo vam se kada krenemo. Do tada