Dnevnik interetničkog kampa “ONE DREAM / JEDAN SAN”

Dok se učesnici pakuju kućama, iza nas  su nova prijateljstva a ispred nas još šest aktivnosti koje ćemo zajedno sprovesti u narednih godinu dana.
184 bio je broj učesnika i osoblja kampa ,  8832 volonterska sata smo potrošili u planiranju , pripremi  i  realizaciji  brojnih aktivnosti koje su iza nas.
Šta je to naš PR team pisao … donosimo u kompletnom pregledu:

INTERETNIČKI KAMP “ONE DREAM” – 25.07.2022.

Jedan veliki izviđački pozdrav za naše prijatelje i pratioce interetničkog projekta ONE DREAM-JEDAN SAN. Javljamo vam se iz PR kutka našeg kampa u koji je danas stiglo oko 200 izviđača, kako poletaraca i pčelica, tako i brđana i brđanki iz Zenice, Prijedora i Petrova. Podsjetimo se, od danas održava OSMI PO REDU interetnički kamp kojim se ove godine obilježava preko 70 godina saveza izviđača grada Zenica. Tokom ovih osam dana, našim učesnicima raspored je u potpunosti popunjen raznim aktivnostima koje uključuju edukativne radionice, sportske aktivnosti, festivale, zabavne sadržaje kao i mnoge druge. Podijeljeni u 8 patrola današnji dan proveli smo u igri i kupanju. KZP bio je rezervisan za upoznavanje sa vodnicima, a cijeli dan je, kao šlag na kraju, ukrasilo povečerje, koje smo svi itekako zaslužili i željno iščekivali.

SVEČANO OTVOREN INTERETNIČKI KAMP “JEDAN SAN”  – 26.07.

Drugi dan našeg projekta počeo je pravom manifestacijom. Uz prisustvo mnogih lica iz polja kulture i obrazovanja, kao i počasnih gostiju gradonačelnika Zenice Kasumović Fuada i pomoćnika ministra sektora za kulturu i sport Zeničko-dobojskog kantona Tokić Marinka, u našem kampu svečano je otvoren interetnički kamp “JEDAN SAN – ONE DREAM”. Učesnici su, zajedno sa gostima, imali priliku uživati u inspiraivnim govorima naših starješina, kao i čuti divne zvukove himne ovogodišnjeg projekta. Moramo istaći da se ovaj kamp održava pod pokroviteljstvom Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u BiH, gradu Zenica kao i gradu Prijedor bez čije podrške ne bi bilo moguće uživati u svim sadržajima pripremljenih za ovih 8 dana.

Što se tiče tih sadržaja, nakon same ceremonije otvaranja kampa učesnici su imali prvo kolo igrica u vodi igrom “povuci – potegni” u kojoj su pobijedili 7. vod. Jedva smo izbjegli kišu užurbanim korakom do kampa, a nakon večere u okviru KZP-a igrali smo igricu Nemoguća misija, poznatu svakom izviđaču ovog kampa kao ultimativna igrica za upoznavanje sa ŠTAB-om, kampom i drugarima iz voda. Nakon prezentacije već pomenutog KZP-a (čij dio možete vidjeti u današnjoj galeriji), odmah smo utonuli u san.

Čeka nas sutrašnji dan, a do tad, šaljemo vam jedan izvđački pozdrav:

Z-D-R-A-V-O

Zastavu su podigli Sven Zrnić i Hanad Huseinspahić a spustili Iris Draganović i Emir Zadić.

SRIJEDA 27.07. PRVI DAN ZABAVE NA NERETVI UZ RAFTING

Izviđači su organizacija u kojoj su dobrodošli i pripadaju svi bez obzira na vjeru, rasu i bilo koje kulturne razlike, pa će vam možda čudno zvučati činjenica da smo treći dan našeg kampa počeli upravo podjelom. Ali ne brinite se, samo smo se podijelili na dva dijela, jedan koji će ostati u kampu, a drugi koji će ići na rafting! Opet nemate potrebe da se brinete, jer će i druga ekipa sutra otići na rafting, ali do tad vam donosimo djelić atmosfere sa prvog dana. Na samom početku spuštanja niz Neretvu gost nam je bila kiša, ali su se ubrzo oblaci sklonili i prednost dali suncu koji nas je pratio do kraja putovanja. Bilo je par slučajeva zaglavljivanja, prevrtanja i slično, ali smo se zahvaljujući našim maestralnim skiperima u kamp svi vratili živi i zdravi.

Dok je prva polovica uživala u jednoj od najhladijih rijeka svijeta, ona polovica koja je ostala u kampu ujutru je plakatima predstavljala svoje patrole. Nakon ručka i posjete plaži, zadatak im je bio da prošire i urede jarbolište, što su poprilično brzo završili uzimajući u obzir vrućinu koja je došla poslije kiše.

Nažalost, tik pred večeru kad su se obe polovice spojile u kampu, počela je kiša. Ona nas je pratila do kraja dana, ali ipak nas to nije zaustavilo da se zabavimo. Za KZP održali smo filmsko veče. Svi smo se skupili u trpezariji, a neki su na kraju čak i pustili koju suzu.

Danas je bio jako težak dan, pa vas do sutra pozdravljamo:

Z-D-R-A-V-O

Zastavu su podigli Viktorija Marčetić i Adna Skulić a spustila ju je kiša.

28.07. DRUGI DAN RAFTINGA – DAN POSVEĆEN SPORTU I ZDRAVLJU

Treći dan interetničkog kampa počeo je slično prošlom. Opet smo se podijelili u dvije grupe od kojih je jedna išla na rafting. S obzirom da smo vas jučer upoznali sa avanturama koje sa sobom nosi rijeka Neretva, danas ćemo vam ispričati kako je to bilo drugoj polovici ostati u kampu.

Danas nam je u kamp došla nova disciplina kojoj se iskusni raduju, a početnici jedva čekaju da upoznaju – streličarstvo! Sva sreća pa je i ekipa sa raftinga poslijepodne uspjela stići na streličarstvo, tako da su svi uspjeli upoznati se sa osnovama rukovanja lukom i strijelom, kao i neke zanimljive činjenice iz historijata tog sporta. Dok je jedna ekipa pucala (u mete, ne brinite se svi su živi i zdravi) drugi su se zabavili zip-line-om.

Poslije ručka smo po prvi put imali strogi odmor, što je po mnogim mišljenjima povod za slavlje, ali odmah poslije njega otišli smo na plažu i dobro se ohladili u jezeru. Kasnije smo se sastali sa ekipom raftaša i svi zajedno imali plesnu radionicu. Učili smo razne plesove uključujući sambu i cha cha cha, ali prisjetili smo se i starih koreografija koje su naši vodnici učili kad su bili mlađi. Za KZP imali smo aktivnost koju svi izviđači jako dugo čuvaju u svojim srcima. Pričam, naravno, o logorskoj vatri, na kojoj su nam se večeras predstavljali svi vodovi sa raznim skečevima, igricama i pjesmama. Samo ću reći da se gitara orila od vatrišta sve do trpezarije.

S obzirom na to da nas je vatra ugrijala, iznenađujuće smo brzo zaspali. Do sljedećeg dana, šaljemo vam još jedan izviđački pozdrav:

29.07. DAN VODENIH IZAZOVA

Četvrti dan našeg kampa bio je rezervisan za izazove i takmičenja na vodi. Odmah nakon doručka i smotre, ponovili smo jučerašnju plesnu radionicu i zagrijali se za plažu. Prvi blok vodenih izazova počeli smo s ogromnim entuzijazmom, a s obzirom da se svaki vod trudio biti najbrži, brzo smo se umorili. Zajedno s umorom došla je i glad, pa smo se uputili nazad u kamp za ručak. Uslijedio je i strogi odmor kako bismo se pripremili za sljedeći blok izazova na jezerskoj plaži. Ovaj blok bio je još zahtjevniji i još teži od prvog, ali ni u jednom trenutku niko nije odustao! Čak je bilo i više navijanja, ronjenja i bacanja u vodu nego u prvom bloku. Nakon večere, za KZP održana je Edoteka. Za one koji ne znaju, to je kviz u kojem mnogi Zeničani, uključujući i neke naše članove, učestvuju preko dvije decenije. Zato je bilo pravo zadovoljstvo da specijalnim izviđačkim izdanjem tog kviza otvorimo aktivnost ONE DREAM ZONE o kojoj ćemo vam opširnije pisati u bliskoj budućnosti.

Ovakav ispunjeni dan nas je definitivno umorio, pa vam iz naših toplih šatora šaljemo izviđački pozdrav:

30.07.  ONE DREAM ZONE – DAN PJESME I ZABAVE

Današnji dan, peti po redu, započeo je upravo pjesmom. Poslije doručka saznali smo da je u kamp došao novi zabavljač. Cijeli dan nas je pratio i napravio sve što smo tražili od balona! U svačijim rukama našao se po jedan šareni pas, medo, mač ili cvijet. Otišli smo na plažu gdje smo počeli današnji prvi blok naših vodenih turnira, koji je nažalost bio jedini blok za danas, jer nas je tik pred ručak prekinula kiša. To nas nije zaustavilo da se zabavimo, svi znaju da su izviđači uvijek pripravni, pa smo odmah nastavili s radionicama, i to kreativnim. Oni malo stariji su za uspomenu na ovaj kamp sebi i svojim drugarima iz jata vezali narukvice od vunice, dok su kasnije sa mlađima imali priliku da oslikaju lice raznim izviđačkim i malo manje izviđačkim simbolima. Večera nam je veoma brzo prošla, a svi su jedva čekali večerašnji KZP. Bio je jedinstven i svi će ga dugo pamtiti. Pričam naravno, o FIP-u – Festivalu izviđačkih pjesama koji se održao u sklopu ONE DREAM ZONE-a. Ovaj put, u svom 9. izdanju, učesnici su imali priliku uživati u starim pjesmama uz koje su odrastali naši brđani, kao i u novijim. 90 minuta prošlo je za tren oka, a svi smo umorni legli u naše šatore.

Do sutrašnjeg izvještaja, zadovoljni vam šaljemo izviđački pozdrav:

DISCO NIGHT-OM ZAVRŠEN ONE DREAM ZONE

Zadnja aktivnost u sklopu ONE DREAM ZONE-a bila je ujedno i posljednji KZP našeg kampa, a to je Disco Night. Učesnici su se, uz pripremu i tehničku podršku PR službe kampa, okupili u trpezariju i skoro dva sata imali priliku zajedno uživati i plesati uz energetičnu muziku. Glasno pjevanje i odlična atmosfera u potpunosti je preuzela cijeli kamp, a pridružili su nam se čak i mnogi gosti kampa.

Tokom ova tri dana, aktivnost ONE DREAM ZONE uspjela je zabaviti i zbližiti mnoge mlade iz različitih sredina, koji su kroz kreativne i muzičke radionice zajedno provodili vrijeme. Nadamo se da će ovakve aktivnosti i dalje uljepšavati naše kampove i projekte.